Regularna wymiana oleju w tylnym moście to kluczowy element konserwacji układu napędowego, który zapewnia jego płynną i cichą pracę. Dzięki temu minimalizowane jest tarcie i zużycie komponentów, co przekłada się na dłuższą żywotność przekładni oraz lepszą efektywność jazdy.
WYMIANY OLEJU W TYLNYM MOŚCIE
Podczas wymiany oleju w moście usuwamy zużyty olej, sprawdzamy stan przekładni i uzupełniamy nowy olej o odpowiednich parametrach, zgodny z zaleceniami producenta.
DLACZEGO MY?
STANDARDY jak u Dealera
Naszym Celem jest Sprawny Samochód i ZADOWOLONY KLIENT
KONKURENCYJNE CENY i Przejrzystość Wyceny
Profesjonalna wymiana- oleju w tylnym moście
Kiedy potrzebna jest usługa ?
01
02
HAŁASY W MOŚCIE – SZUMY, STUKOTY, WIBRACJE
03
WYSOKI PRZEBIEG – POWYŻEJ 50 000 KM
WYCIEK OLEJU – PLAMY POD SAMOCHODEM
Kiedy jest już źle?
Głośny dźwięk z tyłu
Głośny, metaliczny hałas może sugerować zużycie lub brak odpowiedniego smarowania, co może prowadzić do uszkodzenia elementów tylnego mostu.
Wibracje
Jeśli pojazd zaczyna wibrować, może to oznaczać, że w układzie napędowym występują problemy, takie jak zużycie łożysk lub brak odpowiedniego smarowania.
tylni most zbyt gorący
Zbyt wysoka temperatura tylnego mostu wskazuje na niewłaściwe smarowanie lub zbyt stary olej, który nie spełnia swojego zadania, prowadząc do przegrzewania układu.
Pojazd działa płynnie
Wszystkie elementy układu napędowego działają poprawnie, a jazda odbywa się bez zakłóceń. Pojazd reaguje na polecenia kierowcy bez opóźnień.
Hałas minimalny
W trakcie jazdy nie słyszysz dziwnych dźwięków z tylnego mostu. Jeżeli hałas jest obecny, jest to dźwięk normalny, wynikający z pracy układu.
Brak wibracji
Pojazd nie wibruje ani nie drży, co oznacza, że wszystkie elementy tylnego mostu działają w równowadze. To sygnał, że układ jest dobrze.
zmniejszona wydajność napędu
Spadek mocy podczas jazdy może świadczyć o tym, że tylni most nie pracuje prawidłowo. Może to wynikać z zanieczyszczenia oleju lub jego niewłaściwego poziomu, co negatywnie wpływa na napęd.
Temperatura w normie
Temperatura tylnego mostu nie przekracza standardowych wartości, co oznacza, że olej spełnia swoje zadanie i chłodzi układ napędowy, zapobiegając przegrzaniu.
Prawidłowy poziom oleju
Poziom oleju w dyferencjale jest odpowiedni, co zapewnia skuteczne smarowanie wszystkich części tylnego mostu, zmniejszając tarcie i zużycie.