W ramach naszej usługi oferujemy szybkie i profesjonalne doświadczenie, które zapewnia optymalną wydajność silnika dla Twojego pojazdu. Dzięki zobowiązaniu do doskonałości gwarantujemy najwyższą jakość, niezrównaną precyzję i bardzo konkurencyjne ceny dostosowane specjalnie do Twojego samochodu.
WYMIANA PASKA OSPRZĘTU
Wymiana paska osprzętu polega na ostrożnym zdjęciu zużytego paska z wyznaczonego miejsca, dokładnym sprawdzeniu stanu rolek i napinaczy pod kątem oznak zużycia lub uszkodzeń oraz starannym zamontowaniu nowego paska. Zapewnia to prawidłową i wydajną pracę różnych układów pojazdu, a tym samym podnosi ogólną wydajność i niezawodność.
DLACZEGO MY?
STANDARDY jak u Dealera
Naszym Celem jest Sprawny Samochód i ZADOWOLONY KLIENT
KONKURENCYJNE CENY i Przejrzystość Wyceny
Profesjonalna wymiana Paska osprzętu
Kiedy potrzebna jest usługa ?
01
02
PROBLEMY Z ALTERNATOREM LUB KLIMATYZACJĄ.
03
PASEK WYDAJE CHARAKTERYSTYCZNE DŹWIĘKI.
PASEK PĘKA LUB TRACI ELASTYCZNOŚĆ.
Kiedy jest już źle?
Pęknięcia widoczne
Uszkodzony pasek może spowodować uszkodzenie osprzętu silnika i jego nieprawidłowe działanie, co może doprowadzić do awarii silnika i konieczności przeprowadzenia kosztownych napraw, które mogą znacznie obciążyć właściciela.
Luźne napięcie
„Zbyt małe napięcie w systemie powoduje ślizganie się pasa i ostatecznie jego awarię, co może prowadzić do potencjalnych usterek i nieefektywnej pracy maszyny”.
Nietypowe dźwięki
Skrzypienie lub skrzypienie wskazuje na problem z paskiem lub rolkami i należy niezwłocznie zająć się tymi dźwiękami, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom.
Równomierne napięcie
Pasek jest dobrze napięty i nie ślizga się, co zapewnia stabilną pracę osprzętu silnika i komfort jazdy. Wpływa to znacząco na ogólną wydajność pojazdu, a także poprawia wrażenia z jazdy poprzez minimalizowanie drgań i zapewnienie płynnej pracy.
Brak pęknięć
Powierzchnia paska jest gładka, bez widocznych uszkodzeń, co gwarantuje długą żywotność i niezawodność.
Cicha praca
Brak hałasu podczas pracy silnika świadczy o dobrym stanie paska i prawidłowym montażu.
Awaria urządzeń
Uszkodzony pasek prowadzi do problemów z ładowaniem akumulatora lub klimatyzacją a także może skutkować obniżeniem wydajności silnika.
Sprawny osprzęt
Alternator, pompa wody i klimatyzacja działają bez zarzutu dzięki odpowiedniemu napędowi pasowemu, zapewniając wydajną i niezawodną pracę pojazdu.
Regularna kontrola
Profilaktyczne sprawdzenie stanu paska zapobiega awariom i kosztownym naprawom w przyszłości.
Korzystamy z certyfikowanych części zamiennych najlepszych światowych producentów
Nowoczesny sprzęt i profesjonalny zespół
Gwarancja na tę usługę wynosi aż do 12 miesięcy
Pracujemy zgodnie z przepisami producenta
Często Zadawane Pytania (FAQ)
Pasek osprzętu to kluczowy element napędzający alternator, pompę wody, klimatyzację i inne układy w samochodzie, zapewniając ich prawidłowe funkcjonowanie.
Zaleca się wymianę co 60 000–100 000 km lub zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu – warto regularnie kontrolować jego stan w serwisie.
Koszt zależy od modelu auta i zakresu usługi, ale średnio wynosi od 100 do 300 zł, w tym części i robocizna w naszym warsztacie.
Nie, jazda z uszkodzonym paskiem grozi poważną awarią silnika, przegrzaniem lub unieruchomieniem pojazdu – konieczna jest natychmiastowa naprawa.
Najczęstsze symptomy to piszczenie, widoczne pęknięcia, problemy z ładowaniem akumulatora, słabe działanie klimatyzacji lub przegrzewanie się silnika.
Tak, w naszym serwisie używamy profesjonalnych narzędzi i diagnostyki, aby zapewnić precyzyjny montaż i uniknąć uszkodzeń innych elementów pojazdu.
Proces trwa zazwyczaj od 30 minut do 1,5 godziny, w zależności od modelu samochodu i stopnia skomplikowania układu napędowego osprzętu.
Tak, w naszym serwisie udzielamy gwarancji zarówno na wykonaną usługę, jak i na nowe części użyte podczas naprawy – dbamy o Twój spokój.