Zapewniamy profesjonalną i szybką wymianę paska rozrządu, dbając o najwyższą jakość i bezpieczeństwo Twojego silnika. Skorzystaj z usług specjalistów i uniknij kosztownych napraw. Umów się na wizytę już dziś i ciesz się spokojem na drodze!
WYMIANY PASKA ROZRZĄDU
To usługa, która polega na wymianie zużytego paska, odpowiedzialnego za synchronizację pracy wałków rozrządu i wału korbowego w silniku. Pasek rozrządu kontroluje otwieranie i zamykanie zaworów, co jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania silnika.
DLACZEGO MY?
STANDARDY jak u Dealera
Naszym Celem jest Sprawny Samochód i ZADOWOLONY KLIENT
KONKURENCYJNE CENY i Przejrzystość Wyceny
Profesjonalna wymiana Paska Rozrządu
Kiedy potrzebna jest usługa ?
01
02
PROBLEMY Z URUCHOMIENIEM SILNIKA
03
HAŁAS LUB STUKANIE Z SILNIKA
NIEPRAWIDŁOWA PRACA SILNIKA
Kiedy jest już źle?
Zerwanie paska rozrządu
Jeśli pasek rozrządu pęknie, może to doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika, w tym zniszczenia zaworów, tłoków i innych elementów. Jest to bardzo kosztowna naprawa, która może całkowicie unieruchomić pojazd
Poważne uszkodzenie silnika
W wyniku awarii paska rozrządu może dojść do kolizji zaworów z tłokami, co prowadzi do poważnych uszkodzeń silnika, które często wymagają wymiany całego silnika lub jego dużej części.
Brak reakcji na uruchomienie silnika
Jeśli silnik nie chce odpalić lub zaczyna działać nierówno, a pasek rozrządu jest już zużyty, może to oznaczać, że doszło do jego uszkodzenia lub rozciągnięcia.
Silnik działa płynnie
Silnik pracuje cicho i równomiernie, bez żadnych niepokojących dźwięków, wibracji czy szarpania. Brak jakichkolwiek oznak zużycia paska.
Bezproblemowy rozruch
Samochód odpala bez trudności, bez żadnych opóźnień czy problemów z rozruchem silnika.
Pełna moc silnika
Pojazd ma odpowiednią moc, nie występują spadki wydajności, a jazda jest komfortowa, bez utraty mocy lub problemów z przyspieszeniem.
Nieprawidłowa praca silnika
Nierówna praca silnika, szarpanie, spadki mocy, gaśnięcie silnika na biegu jałowym – te objawy mogą oznaczać poważne problemy z rozrządem i wskazują na konieczność natychmiastowej wymiany paska.
Brak oznak zużycia paska
Pasek rozrządu nie wykazuje oznak zużycia: nie ma pęknięć, wystrzępienia ani żadnych innych uszkodzeń, a jego napinacze działają prawidłowo.
Regularna konserwacja
Pasek rozrządu był wymieniany zgodnie z zaleceniami producenta i jest w dobrym stanie, co zapewnia długowieczność silnika.
Korzystamy z certyfikowanych części zamiennych najlepszych światowych producentów
Nowoczesny sprzęt i profesjonalny zespół
Gwarancja na tę usługę wynosi aż do 12 miesięcy
Pracujemy zgodnie z przepisami producenta
Często Zadawane Pytania (FAQ)
Pasek rozrządu należy wymieniać zazwyczaj co 60-120 tys. km lub co 5-7 lat, w zależności od zaleceń producenta pojazdu. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan paska i wymieniać go zgodnie z zaleceniami.
Objawy zużycia paska rozrządu to m.in. hałas (piszczenie lub stukanie), problemy z uruchomieniem silnika, utrata mocy, nierówna praca silnika lub jego gaśnięcie na biegu jałowym.
Pęknięcie paska rozrządu może spowodować poważne uszkodzenie silnika, w tym zniszczenie zaworów i tłoków, co wiąże się z kosztowną naprawą. To może całkowicie unieruchomić pojazd.
Nie, jazda z uszkodzonym lub zużytym paskiem rozrządu jest bardzo ryzykowna. Może to prowadzić do awarii silnika i poważnych kosztów naprawy. W razie jakichkolwiek objawów uszkodzenia paska należy natychmiast udać się do mechanika.
Koszt wymiany paska rozrządu zależy od marki i modelu pojazdu. Choć sama wymiana nie jest tania, jest znacznie tańsza niż naprawa silnika po awarii paska rozrządu.
Regularne przeglądy techniczne oraz obserwacja wszelkich oznak zużycia (np. hałas, nierówna praca silnika) pozwolą na wykrycie problemów z paskiem. Profesjonalny mechanik może dokładnie ocenić jego stan podczas wizyty serwisowej.
Często przy wymianie paska rozrządu zaleca się również wymianę innych elementów, takich jak napinacze, rolki czy pompa wody, które również mogą ulec zużyciu i wpłynąć na pracę silnika.
Czas wymiany paska rozrządu wynosi zazwyczaj od kilku godzin do jednego dnia roboczego, w zależności od modelu pojazdu oraz ewentualnych dodatkowych prac (np. wymiany pompy wody).